in ,

Poradňu pre LGBTI+ ľudí v Bratislave podporila značka Kérastase

Kérastase rozširuje svoju dlhoročnú filozofiu starostlivosti na prvom mieste a to smerom aj k LGBTI+ komunite. Nepôjde však len o oslavu či osvetu, značka pomôže aj konkrétnymi činmi. Na inPoradňu od Inakosti prispela sumou 6 900 eur. 

Pre Kérastase je starostlivosť na prvom mieste, chce sa starať však nielen o vlasy, ale aj o všetkých ľudí, a to bez ohľadu na kultúru a prostredie, z ktorých pochádzajú, vek, tvar tela, sexualitu a pohlavie. Značka má svoje korene v hnutí za emancipáciu žien zo 60. rokoch 20. storočia, svoj prístup preto neustále posúva. Jej vývoj v oblasti inklúzie sa začal úspechom kampane Blond Absolu v roku 2019. Rad vytvorený pre všetky typy blondínok bol spustený kampaňou predstavujúcou naozaj rozmanitú ženskosť, ktorá sa vyznačuje ambicióznym sloganom: You Dare, We Care. 

You Dare, We Care sa stalo novým sloganom značky, ako aj propagáciou úsilia o inklúziu. Kérastase vyzýva ľudí, aby sa odvážili byť tým, kým sa chcú stať. Cieľom je umožniť každému, aby bol hrdý na svoju individualitu, aby využil svoju osobnú silu a potenciál.

Počas minulých rokov značka oslavovala myšlienku Pride kampaňami na sociálnych sieťach a posolstvami, ktoré vyjadrovali podporu LGBTI+ komunite. Teraz pomoc zintenzívnila činmi, vytváraním povedomia o hnutí Pride produktom z limitovanej edície, kde časť zo zisku odovzdá neziskovej organizácii, ktorá priamo ovplyvňuje životy ľudí v LGBTI+ komunite.

Poradňu pre LGBTI+ ľudí v Bratislave podporila značka Kérastase

„Vieme, že ak má náš príspevok byť zmysluplný, musí presiahnuť rámec slov. Konkrétnymi činmi a skutočnou podporou pre organizácie, ktoré presne vedia, čo táto komunita potrebuje, chceme ukázať, že nám na tom skutočne záleží. Sme hrdí na to, že s nimi a s vami spájame svoje sily, aby sme spolu mohli dosiahnuť lepšiu starostlivosť. Každý si zaslúži zažiariť. Tým, že sa budeme starať jeden o druhého, o všetkých ľudí, to môžeme uskutočniť,“ komentuje Rosa Carriço, brand riaditeľka Kérastase. 

Značka Kérastase predstavila špeciálny obal pre svoj ikonický produkt pre každý typ vlasov. Limitovaná Pride edícia vlasového oleja Elixir Ultime L’Huile Originale zažiari vďaka špeciálnemu dúhovému obalu v holografickej krabičke. Najikonickejší a najpredávanejší produkt, univerzálny vlasový olej, ponúka mnohoraké využitie pre všetky typy vlasov. Luxusnú starostlivosť, ktorá vyživuje vlasy a zanecháva jedinečnú hladkosť a lesk, si možno dopriať pred, počas aj po stylingu.

Poradňu pre LGBTI+ ľudí v Bratislave podporila značka Kérastase

Časť zisku z limitovanej edície vlasového oleja Pride Elixir Ultime L’Huile Originale je venovaná neziskovým organizáciám, ktoré podporujú LGBTI+ komunitu, pričom dôraz ide na  podporu projektov súvisiacich s bývaním, duševným zdravím alebo vzdelávaním. S účasťou viac ako 15 krajín bude odhadovaný celosvetový dopad predstavovať viac ako 200 000 eur.

Na Slovensku spolupracuje Kérastase s neziskovou organizáciou Iniciatíva Inakosť. Združenie stojí za množstvom osvetových kampaní, ktoré sa snažia zvýšiť akceptáciu LGBTI+ ľudí. Prevádzkuje inPoradňu, ktorá poskytuje právne, sociálne a psychologické poradenstvo. Práve jej činnosť podporí značka vďaka predaju oleja Pride Elixir Ultime L’Huile Originale sumou 6 900 eur.

Poradňu pre LGBTI+ ľudí v Bratislave podporila značka Kérastase

Ak ste našli chybu, napíšte na dex@queerslovakia.sk

Čo si myslíš o článku?